اخبار نمایشگاه رنگ و رزین

تولید محصول جایگزین سرب در صنعت رنگ و رزین

10485231 692

تولیدکننده محصولات صنعت رنگ و رزین و پوشش‌های صنعتی گفت: تولید محصول جایگزین سرب و معرفی آن به بازار مصرف، ایجاد تحول عمیقی در حوزه سلامت و کیفیت است و امیدوارم همه صنعتگران هم در این مسیر حرکت کنند.

آقای محمدحسین طیب پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما افزود: خوشبختانه در کشور ما گام‌های مهمی برداشته شده و محصولات بسیار خوبی از حیث کیفیت و پیچیدگی دانش فنی در این حوزه معرفی کرده ایم. 
وی اضافه کرد: به طور کلی رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف دو ویژگی مفید دارند؛ نخستین و مهمترین خاصیت آن حفاظت از سطوح در برابر انواع عوامل مخرب مانند سایش و خوردگی است که منجر به عمر مفید و کارکرد موثر تجهیزات و سطوح در تماس می‌شود و ویژگی دوم آن، کارکرد دکوراتیو و زیبایی رنگهاست.
این فعال حوزه صنعت در پاسخ به این پرسشی مبنی بر اینکه صنعت رنگ و رزین ایران از چه مزیت‌هایی برخوردار است و برای توسعه آن چه اقدامی لازم است، گفت: از مهمترین مزیت‌های نسبی این محصول، در دسترس بودن مواد اولیه با قیمت معقول و همچنین مناسب بودن قیمت انرژی و منابع انسانی است که باعث رقابتی‌تر شدن قیمت‌ها در حوزه داخلی و خارجی شده است.
وی با تاکید براینکه توسعه صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی نیازمند بازاریابی و تبلیغات تخصصی است، افزود: یکی از مهمترین نیاز‌های این صنعت، حضور فعال در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی است؛ نمایشگاه‌ها هم در معرفی محصولات به مشتریان داخلی و خارجی بسیار مفید هستند و هم به تبادل نظر فنی متخصصان و شرکت‌های مختلف به صورت هدفمند کمک می‌کنند.
طیب پور گفت: به عنوان نمونه نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی در سال‌های گذشته در توسعه بازار و مشتریان، شکل گیری ایده‌های نوین برای تولید محصولات جدید به منظور رفع نیاز‌های اساسی این صنعت و همچنین استفاده از فرصت‌های به وجود آمده در بازار‌های منطقه‌ای بسیار موثر بوده است.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری، از ۱۳ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران
سازمان توسعه تجارت ایران
برگزارکننده نمایشگاه: شرکت بانیان امید
شرکت 6s Global
8Sphere Logo